Jak technologie GPT-3 ovlivní obsahový marketing?
Budoucnost obsahového marketingu se změnila zejména s nástupem umělé inteligence (AI). Právě umělá inteligence funguje na základě kombinace velkého množství dat s rychlými a inteligentními algoritmy, jež softwaru umožňují automaticky se učit vzorcům a procesům v datech.
Podle mnohých odborníků na AI celosvětová pandemie onemocnění COVID-19 urychlila zavedení umělé inteligence v celé řadě odvětví, a tím roste využívání řešení založených na umělé inteligenci. Velký dopad má také na marketingový průmysl, protože dokáže provozovat automatizované procesy pro marketingové potřeby podniků.
Tvorba textů je v marketingu důležitá
Tvorba obsahu je klíčovou součástí výkonné marketingové strategie a tradiční metody obsahového marketingu již nestačí splnit očekávání dnešního konkurenčního trhu. Existují výkonné nástroje pro obsahový marketing, které pomáhají generovat větší návštěvnost i potenciální zákazníky. Právě kvalitní obsah je velice důležitý, což si uvědomují i odborníci na AI, a proto přišli s generátorem textu. Stačí se podívat na první blog psaný umělou inteligencí AI.
OpenAI má revoluční technologii GPT-3
Společnost OpenAI nedávno vytrénovala autoregresní jazykový model se 175 miliardami parametrů. Její tým technologů a vývojářů vydal nový model GPT-3. Společnost OpenAI tvrdí, že strojové učení se rychle rozvíjí, a proto neustále vylepšuje své technologie. Model GPT-3 využije podnik jakékoliv velikosti.
Co je GPT-3?
Nedávno byla ve světě obsahového marketingu zavedena digitální transformace a byl vyvinut model GPT-3. Jedná se o zkratku pro Generative Pre-trained Transformer a číslo 3 označuje třetí generaci. Jeho nejnovější vydání bylo vydáno v květnu 2020 a obsahuje přibližně 175 miliard parametrů pro konstrukci zapsaných dat.
Je považován za jeden z největších průlomů v oblasti umělé inteligence, protože je to nástroj pro predikci jazyka generující jakýkoli typ psaného obsahu pomocí předem vyškoleného lingvistického algoritmu. Nástroje GPT-3, jako je PISALEK AI, dokáží připravovat dlouhé texty, překládat jazyky, vytvářet obsah blogů a psát články.